сряда, 7 септември 2011 г.

Оплакване

Здравейте!
Наскоро участвах в един конкурс.
Трябваше да отговоря на въпроса "Какво е часовника за теб?".
Моят отговор беше:

"Драсти-и-и-и-и,!Ко паите, тюфлеци?
Та часовника мама Божка вика,
че ше е за мене щот съм бил роден с късмет.
Ама аз викам, че ако не го спечелим,
мое си докарам некой конюктивит.
А после?
Оу...Ама мноу се напрегнах.
Махнах един часовник с кукувица,
че мноу ми кукаше и са викам аз,
сигурно тея дет ги давате немат кукувици.
Това си е сложна техника, не е за простаци.
Викам аз това е за звезда кат мене.
Ама искам и да ви питам като го спечелим
праите ли курсове да доем да ме обучавате,
че съм с основно,
а не съм питал мама Божка какво образование ми трее за часовника?
Поздрави: Жоро Бекама
P.S.: С най - голямо уважение ви изпращам мойта смешка, не мислете, че е грешка!"

... и за жалост не спечелих 1во място, а 3то.
Наградата беше ваучер за 15лв. от този сайт:
http://www.kupi-chasovnik.com/
..и така избрах си часовник, донесоха ми го,
сложих си го, отидох до магазина за 20мин.,
след което се прибрах.. и какво мислите, че стана???
РАЗЛЕПИ СЕ!
..то в Илиенци са по - качествени часовниците от техните!
Интересува ме Вие купували ли сте си нещо от този сайт и какво Ви е мнението.
Споделям снимка на часовника:

Няма коментари:

Публикуване на коментар