събота, 9 юли 2011 г.

Тефтер за всичко

Наскоро си купих един тефтер, просто защото ми хареса на външен вид - елегантен черно със сребърно. Не ми трябваше за точно определено нещо и се чудех какво приложение да му намеря.
За телефонни номера? - нее...
За училище? -нее..
Защо пък не да бъде тайно дневниче? - нее.. това е за малки деца ;;d
...за мъдри мисли, изцепки, задачи, записки.... и какво ли още не..
Но не.. никоя от тези идеи не ми харесваше.
След дълго мислене ми хрумна.
Защо да не бъде тефтер за всичко??
Да. Точно такъв и стана.
Нося го винаги със себе си и доста често ми помага, когато съм забравила нещо.
Влизам в някоя книжарница и се чудя коя книга да си купя... и какво правя??
Отварям си тефтерчето и гледам кои книги съм си записала да купя.
... разписанието на автобус ** от градския транспорт.
... полезни сайтове.
... спешни телефони
... списък на филмите, които съм гледала.
... за записване и следене на ежедневните задачи
... .ETC

  Интересно ми е какво мислите вие по въпроса:
- тефтер или електронен органайзер
- книга или четец за книги

Не мисля, че съм старомодна по отношение на новите технологии, но честно да ви кажа и пари да ми дават не бих си купила четец за книги.
Някак си ми е по приятно да усетя книгата в ръцете си, да разгърна листата ѝ.
Значително предимство на тефтерите, книгите...etc е, че:
- батерията не може да им падне.. поради причината, че те нямат такава. {логика}
Разбира се нищо на този свят не може да се нарече съвършено, така че ще спомена и някои минуси на гореизборените:
- захабяват им се листата
- нямат FIND бутон, чрез който лесно да търсите това което ви трябва..

 ... е това беше което исках да кажа..
 ... очаквам да споделите вашата гледна точка относно това какво предпочитате.

Tschüß

Няма коментари:

Публикуване на коментар